25 May 2013

Auntie Ros

Assalamualaikum =)

ok sape auntie Ros ?Ok sejak tlng ayah..aku slalu solat kat msjid ..sbb dkatkn..lama2 kat situ aku rapat la jugak dgn orng2 kat msjid tu..mcm tu jugak dgn auntie Ros..walaupun die pngkat nenek tpi aku pnggil je auntie..makck2 kat masjid tu lagi maju dri aku..borak2 dgn geng pon speaking tau!ckp dgn aku gne i and u bagai..aku pulak?sye awk jelahh..ahahaha..aku bukan tk ske gne i and u..cuma rase geli,..knp?ntah =P

Auntie Ros ni slalu bgi aku nashat..dri isu prmpuan,aurat,kerja,blaja hggalh akhirat..aku mmg respect sgt die..die slalu ajak aku join event2 kat msjid..tapi aku msh tak brkesmpatan =(..insyaAllah aku akn join ..nk sgt..ade bezanji..ceramah..solat hajat..bacaan yassin..usrah..mcm2 lagilh..seriusly wktu auntie Ros cte pasal2 event2 kat msjid..excited dgr =D

Apepun aku brsyukur sgt dpt knal dgn auntie Ros..aku harap hbungan aku dgn die sntiasa baik..insyaAllah =)

Lots of Love,

No comments:

Post a Comment