08 December 2012

My Lovely Roomates *XOXO*



Assalamualaikum and hey!

Roomates is the PERFECT BESTFRIENDS!
 kawan2 kenalkan ni roomates aku..yg comel lagi cantik plus sweet =D..meh aku kenalkan meh..

Paling kiri,bertudung hitam
Nama die Julihazira kiteorng pnggil juli..geng kl dgn aku..paling tinggi dlm bilik and perangai plng gila2..die jugak paling brsemangat bile buat sesuatu..snggup tak tido dua hari wktu pspm hari tu..kteorang satu kuliah..so pegi mane2 mmg berkepit jelahdgn die..budak2 kelas die mesti pelik kalau tgk aku jalan n die tkde kat sbelah..mesti depa tny."kakak mane?" ahahaha ..well die ade mix indian ..lawakan die..ok ramai ckp muka die mcm mikha tamboyang yg brlakon dlm crita nada cinta..(die bce ni msti mara..sorry juli =D)kdng2 kteorng label die sbgai barbie sbb budak aras tgur die ikat rmbut mcm barbie..die ni dah lah minat crite barbie..for me she is a very awesome girl that i know =)

baju biru,berkaca mata
Nurul nabilah nama die..paling sopan n paling ayu dalam bilik!paling kuat mkn..ahahaha keje mengunyah je..die duduk kat pd..die satu2nya modul 1 dlm bilik aku..die tak pnah mara..susah nk mara kot..sgt penyabar bile layan kerenah kteorng.plng tak ske menyusahkn orng..kdng2 die boleh jadi kerek tau tak..hahaha..bagi aku nabilah ni unpredictable sbb die ni ske buat sesuatu tibe2...pnah stu mlm tu..smua orng tgh study..kalau tk silap nk dkat pkol 12...die bgun n pegi toilet basuh bju..katenye bosan..trkjut la kteorng.aigoo mcm2..die ni syg sgt kat haiwan ..pencinta haiwan la katekn..ktorng yg lain tbalik pulak..bile ade tikus ke dlm bilik..msti nabilah jadi penyelamat..pnah skali die tak smpai hati buang tikus g trkena perngkap kiteorng sbb ksian..kiteorng kat bilik2 dh jerit2 dh tak kesian pulak=.='hadoyyy

paling kanan ,tudung putih
Nama die Siti Maryam..dok katil sebelah aku!aku dgn die ske buat bnda sme2..memandangkn dua2 ank ke4 n manja..hahaha ape kena mngena..die ni lah yg jage aku..bile sakit ..die akn jadi jururawat yg 24/7 pesan mkn ubat..selagi tak mkn die tak diam..die dgn family die baik sgt..caring gle..ske ajak dtg rumah..offer hantar blk..mcm2 lah..baik sgt..maryam ni cute kn smpai buda kelas aku tak blh tgk die ..msti excited then ckp "commeeeellll nye!" ahahaha ..kteorngkn bile lapa ,lapa same2,mkn same2,tido same2..mcm2 lah same2 ..sweet kan..ehee..die ni orng yg sgt tetap pendiriannya..die tak ske jadi orng lain..tak kisah orng ckp ape..she just love to be herself..tabik ah!

well bagi aku,aku brsyukur sgt dpt knal dgn diorang..aku tau Allah dh tetapkn pertemuan kteorang dan aku takkan lupakn dieorng!harap sgt dpt jdi roomates bila dh degree..Amin Ya Allah..

Lots of Love,