17 May 2012

Lucky to know them

Assalamualaikum and Hello =)

Dalam meningkat remaja..aku rapat dengan kawan2 ayah aku..ayah aku seorang peniaga..ramai kawan dia suka lepak situ..majoriti kawan ayah dalam kalangan pakcik2 masjid..aku boleh dikatakan manja la jugak dengan mereka ni..semua pasal pelajaran aku mereka ambil berat..ape2 masalah aku share dengan mereka..pernah sekali ada buat makan2 semperna raya korban..semua laki..kawan ayah jemput datang sekali tapi sayang tak manis mak cakap jadi aku tak pergi =)

Sebulan yang lepas waktu hari jadi aku..bila aku balik kerja je..satu kedai bergema!kawan2 ayah nyanyikan lagu happy bday untuk aku..terharu sangat =) tapi lirik lagu tu bukan fadilah tapi farah..hahahahaha kenapa farah ye?majoriti kawan ayah aku dah biasa panggil aku farah..depa cakap aku terlalu manja..macam farah af2..kadang2 depa panggil aku brep2..trademark farah tu..hahahaha macam2...

Selama aku bekerja aku dah janji kat mereka yang aku akan belanja air yang aku buat sendiri..semalam aku bawak..terharu sebab depa sanggup tunggu sanggup tunggu aku balik (hampir pukul 12 tgh malam) semata mata nak rase air..Alhamdulillah depa suka =D siap berpantun lagi "terima kasih daun keladi,farah esok kami nak lagi"..hahahahaha sengih jela aku jawabnye..

Waktu duduk lepak dengan depa tak pasal2 kena tadah teliga dngar diorang bebel..bukan ape aku kan nak pergi negeri 9 dah tapi tak berhenti2 lagi..ada suruh rehat la ape la..aku angguk je..takpelah kat negeri 9 dah takde orang nak bebel dah ='(..seriusly im gonna miss them a lot

oklah sampai sini dulu lah ye..penat seh..apepun aku bersyukur sangat dapat kenal mereka..i love them very much..
p/s: semalam aku dapat hadiah dari seseorang ! terkejut giler..

until then..bye!
Lots of Love,
 

No comments:

Post a Comment